Friday, December 10, 2010

who i want to meet?????






here i come!!!!
hahaha

hari ni aku xde ape2 cerita menarik untuk dikongsi,,,
tp
aku ade nk story sikit kt korang...
nk taw ape???

mlm ni aku nk citer pasal 
"siapa yg aku nk jmpk sgt2"

,,,ok,,,

orang yg aku nk jmpk tu bkn lah org malaysia...
tp
orang washington D.C..

org yg aku maksodkn tu ialah
"archie kao"


sapa mamat ni???
dia ni pelakon,,

kenapa aku nk jmpk dia???
sbb knp aku nk jmpk dia ialah,,,,klu korang minat power rangers lost galaxy
korang akan kenal ngn mamat ni,,,
 dia ni power rangers biru laaa


 dh ingt ke???

ni lah team dia







NI ADE SIKIT TENTANG KERJAYA DIA

Kehidupan dan kerjaya
Kao lahir di Washington DC Dia dihadiri George Mason University di mana ia bergabung dengan Sigma Chi Fraternity dan lulus dengan gelar di Pidato Komunikasi. Sedangkan pada UGM Kao terpilih sebagai Presiden Kerajaan Mahasiswa (mempunyai berkhidmat sebagai Naib Presiden tahun sebelumnya) dan dipilih sebagai Homecoming King. Dia telah merancang untuk menghadiri sekolah undang-undang dan bekerja dalam politik sebelum menjadi pelakon.
Kao bercakap dan memahami dasar Mandarin China kerana ia dibesarkan dalam rumah tangga bilingual. Ia mempunyai dua saudara perempuan. Dia juga belajar bahasa Perancis selama enam tahun sementara di sekolah. [Rujukan?]
Kao saham ulang tahunnya dengan sesama pelakon Power Rangers Thuy Trang (1973-2001), yang memainkan Kuning Ranger asli, Trini Kwan, dalam Mighty Morphin Power Rangers 1993-1994.
Dia sebagai salah satu daripada People Magazine's "Hottest Sarjana" pada tahun 2006.
Kao saat ini berada di Los Angeles.

    Filmography

    TV work




ni facebook dia

ingt nk letakkn video skali,,tp internet slow plk..
 
 

No comments:

Post a Comment