Thursday, December 30, 2010

binatang2 yg aku plg geli!!!!!!

31/12/2010
jumaat(10.40)

hari aku akan citer jenis2 binatang yg aku plg x suka dlm muka bumi ni..

kebiasaannya bila aku jmpk binatang2 ni ,,aku terus bunuh dgn kejam skali..

top 6

ditangga ke-6
ular!!!
binatang ni aku geli la jgk,,tp x la segeli dgn no1...


ditangga ke-5
lipan!!
binatang ni klu aku jmpk aku potong dua... geli coz kaki dia bnyk...pastu bdn dia pnjg..


ditangga ke-4
sotong!!
knp aku geli binatang ni???
aku geli bnatang ni sbb tgn2 dia,,cuba tgk tgn2 dia yg bnyk tu pastu ada bijik2 kt bwh tgn dia,,,
pehhhh mmg aku geli nk pgang.,,
mak aku kerap jgk beli sotong utk mkn,,
sumpah aku x makan tgn dia...

ditangga ke-3
belut!!!
aku geli binatang ni sbb keadaan fizikal dia yg panjang pastu berlendir,,,dh la muka dia hudoh,,
klu prasan,,binatang ni mcm binatang ditangga ke6 td..
klu aku jmpk dia dlm air,,komfom aku lari..

ditangga ke2

lintah!!!
sumpah aku mmg geli binatang ni sjak dr kecik dl lg,,,
bnda ni dh la bt aku geli,pastu klu lekat kt kaki susah nk buang plk tu,,melekat !!!!
pastu sifat fizikal dia yg berbijik2 kt atas blkg,,



ditangga pertama
(ni yg betol2 bt aku geli)
cacing!!!!


pehhh binatang ni klu aku jmpk,,aku simbah ngn clorox atau ayaq sabon,,
biaq dia panas
dh la busuk,
hudoh plk tu,
geli sbb bdn dia lembut,panjang,


kebiasannya,,klu aku jmpk binatang2 ni,,aku bunuh terus...
tolong jgn bg aku main bnda2 ni..

No comments:

Post a Comment